Μετά το σποτάκι του Jean-Claude Van Damme για τη Volvo είναι σχεδόν αναγκαία η επίσκεψη στις ταινίες δράσης που έχει δώσει ο μεγάλος Βέλγος. Μετά από μία πενταετία ταινιών υψηλού μπάτζετ για την Universal, μεταξύ των οποίων το Timecop και το Sudden Death (Hello Die Hard), ο JCVD δούλεψε για ένα μεγάλο διάστημα με σκηνοθέτες από το Hong Kong. Ένας από αυτούς είναι ο Ringo Lam. Το Replicant ήρθε το 2001 κατευθείαν στη αγορά βίντεο και παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις υποτιμημένες ταινίες του σταρ.
Βλέποντας πολλές ταινίες του εδώ και μερικές μέρες κατέληξα στο συμπέρασμα πως οι περισσότερες από αυτές είναι υποτιμημένες και παρότι δεν παρουσιάζουν κάτι καινούργιο στο σενάριο ή στην παραγωγή, κάτι που έκαναν οι ταινίες άλλων τεράστιων σταρ, είναι πάντα διασκεδαστικές εξαιτίας του χαρισματικού πρωταγωνιστή. Και αν οι περισσότερες έχουν τυπική πλοκή, το Replicant παρουσιάζει ένα κόνσπετ που παρότι δεν είναι ιδιαίτερα έξυπνο, δεν το βλέπουμε συχνά. Ο αστυνομικός Jake Riley (Michael Rooker) θα συνεργαστεί με μία μυστική κυβερνητική ομάδα επιστημόνων για να πιάσει τον δολοφόνο γυναικών Edward Garrotte (JCVD). Θα δημιουργήσουν ένα αντίγραφο του κακού η οποία θα βοηθήσει στο κυνήγι αυτού. Την Ρέπλικα υποδύεται ο JCVD!
Δεν εξηγείται πως η Ρέπλικα μπορεί να γνωρίζει τις κινήσεις του αυθεντικού Edward χωρίς να συμβαίνει το αντίθετο, αλλά δεν νομίζω πως θα ενδιαφερθεί κάποιος. Ο JCVD ξεκάθαρα διασκεδάζει σε μία από τις πολλές ταινίες όπου υποδύεται δύο χαρακτήρες και είναι αρκετά πειστικός ως ο κακός με mommy issues αλλά και ως η Ρέπλικα αυτού που εκτός από αθλητικές ικανότητες, δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο, τα καταφέρνει καλά και με τις γυναίκες, κάνοντας το μοντέλο Marnie Alton που εδώ υποδύεται μία πόρνη να τον ερωτευτεί. Έχει ενδιαφέρον επίσης να βλέπουμε τον μανιακό Michael Rooker να έχει το ρόλο του καλού που συμπεριφέρεται στον JCVD σαν παιδάκι. Η υπόθεση ξετυλίγεται γρήγορα στα 100 λεπτά τα οποία περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων καλές σκηνές δράσης όταν ο Van Damme παλεύει με τον Van Damme και ένα μικρό αριθμό πρακτικών εφέ που δεν βλέπουμε πλέον και έχουν τη δική τους γοητεία.
No comments:
Post a Comment